Logga in

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/freeense/public_html/administrator/components/com_comprofiler/library/cb/cb.database.php on line 459

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/freeense/public_html/modules/mod_cblogin/mod_cblogin.php on line 81

Online just nu

Ingen

Freestyleklubbens forum
Välkommen, Gäst
Vänligen Logga in eller Registrera.    Glömt ditt lösenord?

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/freeense/public_html/components/com_fireboard/template/default/view.php on line 509

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/freeense/public_html/components/com_fireboard/template/default/view.php on line 1037
Sv:Nybörjare i skåne! (1 läser) (1) Gäst
Till sista Svara på det här inlägget Favoriserade: 0
ÄMNE: Sv:Nybörjare i skåne!

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/freeense/public_html/components/com_fireboard/template/default/view.php on line 567
Jennieshiva (Medlem)
Fresh Boarder
graphgraph
Medlem offline Klicka här för att se användarens profil
Nybörjare i skåne! 3 år, 3 månader sedan Karma: 0  
Hej!
Jag heter Jennie och är 27 år. Jag har en Shar-pei tik som blir 3 i vår. Har börjat lägga ihop ett freestylenummer, men saknar nån att bolla ideér med...är det någon som bor i närheten av Osby? (norra skåne).

Historik: Som barn hade vi en goldenhane "Sisso", som var mest som golden brukar, glad i människor. Hund nummer två var en blandrastik Shäfer/newfounland "Costra" som jag tävlade agility och tränade sök och lydnad med.

Sen flyttade jag hemifrån med varierande arbetstillfällen...och hade ingen möjlighet till att ha hund Så fort möjligheten till hund kom igen började jag spåna... vilken ras passar bäst... visste ju inte hur roligt jag tyckte det är med agility länge osv...
Shar-pei uppfyllde mina dåvarande krav. Lagom stor, tuffing med mycket vilja, inget överhängande behov att arbeta. Nu sitt jag där med en söt "latpåse" som inte riktigt räckte till...
Redan efter mindre än ett år började jag leta efter hund nr 2.Det var främst vallhundsraserna som känndes rätt, jag ringde och mailade frågor till olika uppfödare och träffade några på utställningar, raserna som intresserade/ar var/är cattledog, lapsk vallhund, australian shepherd.. Pumi, när jag fann pumin var jag såld! Den hade allt! Nu väntar jag bara på att det ska "ploppa" fram en liten tik...

Logga in för att svara.

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/freeense/public_html/components/com_fireboard/template/default/view.php on line 567
freestylelydia (Medlem)
Expert Boarder
graphgraph
Sv:Nybörjare i skåne! 3 år, 3 månader sedan Karma: 0  
Va roligt me en dansande sharpei Välmona hit

Logga in för att svara.

Karro (Admin)
Admin
graphgraph
Sv:Nybörjare i skåne! 3 år, 3 månader sedan Karma: 1  
Ja den rasen har man inte sett på freestyleplan förut, jätteskoj Lycka till och välkommen till Freestyleklubben

Logga in för att svara.
Till början Svara på det här inlägget