Logga in

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/freeense/public_html/administrator/components/com_comprofiler/library/cb/cb.database.php on line 459

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/freeense/public_html/modules/mod_cblogin/mod_cblogin.php on line 81

Online just nu

Ingen

Freestyleklubbens forum
Välkommen, Gäst
Vänligen Logga in eller Registrera.    Glömt ditt lösenord?

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/freeense/public_html/components/com_fireboard/template/default/view.php on line 509

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/freeense/public_html/components/com_fireboard/template/default/view.php on line 1037
Tävlingar 2010 (1 läser) (1) Gäst
Till sista Svara på det här inlägget Favoriserade: 0
ÄMNE: Tävlingar 2010

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/freeense/public_html/components/com_fireboard/template/default/view.php on line 567
Trickhundar.com (Medlem)
Gold Boarder
graph
Medlem offline Klicka här för att se användarens profil
Sv:Tävlingar 2010 3 år, 4 månader sedan Karma: 2  
Nåja, skit har det inte gått för dig Ewie!!

Jag funderar på hur man ska lägga upp det hela.
Vill arrangera varje klass x 3, men på olika dagar.

Så ett ekipage tekniskt sett (även om det är ruskigt svårt) skulle kunna ta FSD1, 2 och 3 på tre närliggande dagar.

Men det kräver ju att det är en dag mellan innan man hoppar upp en klass.

Tänkte om man kunde hitta någon röd dag (fredag eller måndag) + lördag och söndag.
Men enda jag hittar relativt snart men efter snön försvunnit är samma helg som lilla sthlm...

Någon som kommer på en bra lösning?

Logga in för att svara.

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/freeense/public_html/components/com_fireboard/template/default/view.php on line 567
Helena o Tosca (Medlem)
Junior Boarder
graphgraph
Sv:Tävlingar 2010 3 år, 4 månader sedan Karma: 0  
Men är det freestyle på lilla stockholm då?
Eller är folk upptagna där ändå tror du?
Jag är inte där om det inte är freestyle .

Logga in för att svara.

Natha (Medlem)
Expert Boarder
graphgraph
Tja, Freestyle SM är ju under Lilla Stockholm. Så frågan är om det finns plats för annnan freestyle..

Logga in för att svara.

Malin (Medlem)
Senior Boarder
graphgraph
Sv:Tävlingar 2010 3 år, 4 månader sedan Karma: 1  
Agnes skrev:
QUOTE:
Nåja, skit har det inte gått för dig Ewie!!

Jag funderar på hur man ska lägga upp det hela.
Vill arrangera varje klass x 3, men på olika dagar.

Så ett ekipage tekniskt sett (även om det är ruskigt svårt) skulle kunna ta FSD1, 2 och 3 på tre närliggande dagar.

Men det kräver ju att det är en dag mellan innan man hoppar upp en klass.

Tänkte om man kunde hitta någon röd dag (fredag eller måndag) + lördag och söndag.
Men enda jag hittar relativt snart men efter snön försvunnit är samma helg som lilla sthlm...

Någon som kommer på en bra lösning?

Såhär står det ju i reglerna:

"Uppflyttningen kan ske redan nästföljande
dag. Förare till hund som har erövrat uppflyttningspoäng
i en klass, får själv välja om
tävlan ska ske i närmast högre klass. Har
hunden startat i klass II eller III så får den
inte återgå till tävlan i en lägre klass."

Vilket borde betyda att om ni anordnar tävlingar 3 dagar i rad & man får diplompoäng i samtliga starter så borde man få alla titlar under en & samma helg, med andra ord behöver det inte gå en dag emellan, utan man behöver bara vänta tills nästa dag! Kanske var så du menade.

Hur som helst vore det jäkligt roligt om ni skulle köra så, gäller att toppa formen isf!

Logga in för att svara.

Malin (Medlem)
Senior Boarder
graphgraph
Sv:Tävlingar 2010 3 år, 4 månader sedan Karma: 1  
Jag har kollat i kalendern jag oxå, kunde inte låta bli! Hittade 2 eventuella tillfällen, bortsett från helgen då lilla Stockholm är.
Den är första är vecka 19, eftersom det är röd tag på torsdagen så kanske man kan chansa på att många är lediga på fredagen. Då har man ju helt plötsligt 4 dagar på sig!
Det andra tillfället är vecka 25, fast då är det ju iofs midsommarafton på fredagen, men jag skulle inte tveka att åka & tävla då om jag fick chansen!

Vad tror du om detta Agnes? Helt från vettet eller?!

Logga in för att svara.

Helena o Tosca (Medlem)
Junior Boarder
graphgraph
Natha skrev:
QUOTE:
Tja, Freestyle SM är ju under Lilla Stockholm. Så frågan är om det finns plats för annnan freestyle.. B)

Oj, där ser man hur bra koll jag har....

Logga in för att svara.

Zing (Medlem)
Fresh Boarder
graphgraph
Karlstad har funderingar på att arrangera två tävlingar under året, trol en i slutet av maj el början på juni och en i augusti. Någon av dem kommer vara en tvådagarstävling är det tänkt. Så fort det varit årsmöte på klubben så kommer vi att spåna vidare.

Logga in för att svara.

Natha (Medlem)
Expert Boarder
graphgraph
Ojdå, många som planerar flerdagarstävlingar! Roligt!

Logga in för att svara.

freestylelydia (Medlem)
Expert Boarder
graphgraph
Är det några tävlingar som planerats i år överhuvudtaget?
Det finns ju ingen, förutom SM, på hundfreestyle.se iaf

Logga in för att svara.

Michelle (Medlem)
Gold Boarder
graphgraph
Tycker det låter som om det kommer bli vääldigt tätt med tävlingar nu under våren! Frågan är om det kan bli för mycket?

Logga in för att svara.
Till början Svara på det här inlägget